Ymere werkt wint Grand Prix
Ymere werkt, dat gemaakt wordt door Went Werkt Journalistiek, heeft de Grand Prix Customer Media 2012 in de categorie business-to-business gewonnen. Dat heeft een vakjury van communicatieprofessionals bepaald. Het magazine liet twee andere genomineerden achter zich: DL Magazine van Delta Lloyd en Labelmag van Label.
Vogens de jury is het magazine ‘krachtig in al zijn eenvoud’. ‘Je voelt dat het blad doet waar het voor gemaakt is. Het is een magazine dat de organisatie een warm gezicht geeft. Het maakt Ymere daardoor heel sympathiek. Daar kun je als bedrijf trots op zijn’, aldus het lovende juryrapport.
Het is de tweede Grand Prix voor Eric Went. In 2006 won hij de prijs ook al eens, met ‘O’, het magazine van het ministerie van OCW voor stakeholders.
De Grand Prix Customer Media zijn de jaarlijkse prijzen voor bureaus en opdrachtgevers die de meest opvallende, effectieve en creatieve customer media hebben uitgegeven. Het initiatief voor de Grand Prix is afkomstig van Platform Content en Logeion, de beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals.
|